vrijdag, augustus 14, 2009

my love, alexander wang




just how i like it, simple. dit is trouwens de "algemene" lijn van 2010. dus geen winter, zomer, lente of herfstlijn ( die er trouwens ook al zijn ).

van links naar rechts:

1. prachtig in het geheel, alles is mooi op elkaar afgestemd en zijde gecombineert met een andere stof is erg gevaarlijk en kan snel tacky overkomen.. zo'n gevoel heb ik er nu niet bij. i like the print though.

2. leukleukleuk! ik voel het jasje wel, dat beige gedeelte is van suede, leuk hé.

3. very cute, daarmee kan je nog es mee thuiskomen.

4. HA! een trui met gaten.. i would totally rock it. no doubt. ik vind het altijd fascinerend hoe die gaten worden gecreëerd in stoffen. je kan een patroon in de computer zetten en dan word het patroon in de stof gebrand met een laser. dont try this at home, i repeat: do not try this at home.

5. zo schattig.. very weddingday-from-ur-bestfriend type achtig. i think that this dress totally resembles the diversity of alexander wang, en dat is ook de reden waarom ik van zn ontwerpen hou. niet teveel fratsen.

6. clean.. netjes.. en toch niet te clean of netjes, perfect voor een solliciatiegesprek. maar niet voor een solliciatiegesprek bij de mcdonalds ofzo. de lichte en korte overgang van rok naar riem in het midden vind ik persoonlijk erg mooi. een beetje toga achtig lijkt het.

but damnit alexander! weer die timberland achtige pump dingen. i friggin hate it !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thnx for visiting my blog