woensdag, augustus 12, 2009

alexander wang - hanne boot



ja weet je. alexander wang is mn favoriete ontwerper.. maar betekend dat automatisch dat ik alles uit al zn collecties nice moet vinden? nja idk, ik denk dat het een soort van relatie/huwelijk is. je geeft om elkaar maar niet alles van elkaar is perfect. de schoen hierboven voel ik in-iedergeval niet helemaal . i like the accents, antiek goud, de hiel with the angled details en een exposed back zip. maar door de pointed toe is het in mijn ogen een beetje uit de periode dat timberland ook pumps ging maken.. u know, the bonny and clyde video van beyonce en jay-z. die schoenen die ze aanhad in die phoneboot. idk idk idk.. denk dat ik hier nog een nachtje over moet slapen. er zijn nu converse met hakken die ik tevens strondlelijk en irritant vind, ik krijg daarbij hetzelfde gevoel als bij die timbaland pumps.. they're really unnessecary

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thnx for visiting my blog